måndag 15 oktober 2007

Tillbaka från de döda

Efter en helvetisk helg börjar man nu återgå till det hyfsat normala. Lördagen började så fint sen gick det bara utför.
Sara började med at säga "jag känner mig lite konstig" i början på eftermiddagen. Lagom till fördrinken började hon blekna betänkligt. När vi andra i sällskapet (jag, Kaj och Christina) begav oss till Ljungbyhed för Leffes 50 års-kalas så kom Ulrik på besök. Vi hade dock trevligt på festen och Sara hade den omtänksamheten att via SMS skicka målen i matchen mot Liechtenstein.
Efter ett kraftigt alkoholintag (fördrink, öl, snapsar, groggar) gick turen hemåt (tack Troels). Väl i säng började jag "känna mig konstig". Ulrik kom ånyo på besök lagom vid 4 snåret. Vid 5 besökte han dessutom storebror, så det var highlife i det Gustafssonska hemmet. Kan väl säga så mycket att inte rekommendera att festa innan influensan kommer smygande, det var längesen jag var SÅÅ dålig. Började som sagt att piggna till i förmiddags så......

Som om inte det räckte är ryggen inte bättre utan nästan värre!! Måste börja motionera mera och träna ryggen.....började idag med en rask promenad till bilen....nej runt Hälsans stig. Med Thin Lizzy i lurarna funkar det OK får se om det blir en vana.

Veckans visa:
Monthy Python - Sit on my face
Såg den på YouTube och kunde inte hålla mig för garv, en klassisker!!

Veckans bomb:
http://youtube.com/watch?v=CA7fdmdXRT4

3 kommentarer:

Malof sa...

När ska du operera bort masken ifrån ryggen?? =)

Du lider kanske av "tv-soffa syndromet"?

Fredriks blogg sa...

?????? är du nykter malof?????

Malof sa...

Alltid =)