torsdag 4 oktober 2007

Kanelbullens dag

Idag har det ätits kanelbullar i Sverige, så även i Billinge. Till och med på jobbet bjöds det på dessa läckerheter. Jag är svag för dessa, nybakade med en kopp kaffe, mumma!!

Annars är allt lugnt i Billinge. Mustasch biljetterna till på lördag är hämtade och nu fick jag reda på att i affären ligger ett paket och väntar på mig......dessutom kommer snart den nya digitalboxen till TV:n däruppe, ska bara lösa hur jag ska kunna se på boxen genom bredbandet....kan bli mycket hjärngympa där!

Satt och hörde på Lodi idad med Creedence och kom att tänka på min gode vän Johan Ederfors som numera bor i Östersund. Han introducerade låten för mig på ett gig då han hade en obetalbar text till detta mästerverk. En hyfsad låt men med Johan i minne, helt underbar!!

Inga kommentarer: