söndag 22 juli 2007

Oväder på gång!!

Nu sitter man och väntar på det "hemska" ovädret som är på väg....huh så läskigt :-)

Idag har jag varit ganska flitig. Burit brädor, som ska målas om vädret tillåter det imorgon, till sidan på ladan som nu ska bytas ut. Tagit ur fönstren ur samma lada samt spikat upp masonit istället för fönster. Har även börjat att flytta TV-antennsladden men borrens batteri gav upp så när den är färdigladdad går jag på den igen....

Kan säga att mina kokostoppar blev mycket delikata igår. Däremot vill jag inte rekommendera filmen The Contractor med Wesley Snipes, superkass film!!
Tur att det var världsklass på min kaffe latte :-)

Skulle behöva en bro bizz till vecka 31, ingen som har en till utlåning?!?!?

Snart Per Moberg på TV, brukar bli mycket roligt!

Tjadå!!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har fixat en brobizz.

Kaj

Malof sa...

Jag kan också ordna en =)