tisdag 10 juli 2007

Nu är det bevisat!!

Jag är smartare än 84% av Sveriges befolkning.....satt och gjorde ett IQ-test på Illustrerad Vetenskap och jag fick 115 poäng vilket tyder på att min intelligens är övernormal!!

Vågar du göra testet själv??? Du hittar tester här!

Idag blir det lugna gatan efter gårdagens utflykt till Bakken, en mycket lyckad dag!!

Ikväll blir det Lund och lite öldrickande med en mycket gammal vän som återvänt till Skåne!

Torsdag: Stockholm och Metallica!!

Veckans visa:
"Pokerkväll i Vårby Gård" - Florence Valentin
En rip-off av gamla Clash-låtar men bra är den och får en på gott humör!!

3 kommentarer:

Malof sa...

128 fick jag, är väl rätt ok. Missade mensagränsen med 2 =(

Skärp dig Fredrik "Pokerkväll på Vårby gård"?!?!?!? Den är inte ens halvbra!

Fredriks blogg sa...

Du har inte vett att uppskatta en bra låt Mats. Men det är ju klart, med tanke på din poäng, ibland är det ju ingen större skillnad mellan geni eller galning.....

Vet du förresten vilka Clash-låtar jag syftar på????
Rudie(can´t fail) & I fought the law (inte Clash orginal men dock!!)

Malof sa...

Ja, jag vet vilka Clash-låtar du syftar på men gillar inte "Pokerkväll på Vårby-Gård" ändå, den är kass helst enkelt.

Galning eller ej, poängen stämmer. Kunde kanske blivit bättre om jag inte jobbat samtidigt =/, var ju tvungen hålla koncentrationen på annat också!