fredag 6 juli 2007

Kommentarer

Nu funkar det att ALLA kan kommentera bloggen. Glöm inte att kryssa i övrig eller anonym innan du postar kommentaren!! Ser fram emot trevlig läsning!!

Bilderna på tatueringen kommer snart i ett eget inlägg....spännande va?!?!?!?

Var och såg Tarantinos nya "Death proof" igår. Extremt cool film måste jag säga. Har alltid gillat Tarantino och han gör inte mig besviken den här gången heller. Stilistiskt oslagbar film, klockren musik och fantastisk dialog, TOPPKLASS!!!

Idag såg jag min 38 (!!) åriga storasyster göra pannkakor för första gången, en syn för gudarna vill jag lova men de var fullt ätbara.....ikväll slappar jag och barnen framför TV:n med "ostbollar" ochser med tillförsikt fram emot Live Earth imorgon. Ska försöka pricka in lite godbitar under dagen!!

Nu tatueringsinlägg!!

Inga kommentarer: