onsdag 22 augusti 2007

Tjuvar & banditer

Är lite sleten idag efter en sen kväll igår. Kan bara lugnt konstatera att det blev precis så bra som man väntat sig. Först Mustasch ute vid Mölleplatsen, tungt och kul mellansnack!
De hade , tror jag, en ny trummis så lite otight emellanåt men det var gött!!

Sedan gick stegen mot matstånden på Gustav, det blev Cevapcici (god ajvar!) och en festival-langos (gräddfil, rödlök samt kaviar) meget mumsigt. Avslutade med spanska Churrus...superklasse!

Vid nio-snåret kickade Damn! & Timbuktu + gäster (Chords, Supreme, Mapei, Tingsek, Östblocket) ett gott sväng och hela Stortorget sjöng och hoppade. Enda smolken var väl de fjortisar som tyckte det var kul att tända två bengaliska eldar mitt bland 15.000 pers, IDIOTER!!

Dagen började sedan på sämsta tänkbara sätt. Hade igår vid 17 satt en "ny" cykel på stationen i Eslöv för att använda mellan mina jobb (skola & fack). Så klart var det någon person som har svårt för vad som är mitt och ditt och helt sonika tagit MIN cykel som JAG skulle använda. MAN BLIR TRÖTT!!!!

Får se om det finns någon plan B att ta till för jag har inte lust att sponsra folk som inte har vett i skallen!!

Ikväll håller vi tummarna för Sverige mot USA, en "mycket intressant" match :-)

Nu i winamp:
The Hives nya "Tick tick boom" - jävlar vad bra!!

Inga kommentarer: