måndag 22 september 2008

En helg går så fort!

Jaha, då var det måndag igen. Helgen fullkomligt flög förbi. Lördagen firades svärmor med dunder och brak. Enda smolken i bägaren var Liverpools 0-0 mot Stoke! Med ett sådant spelövertag kräver jag mål!

Söndagen startade med bad i Eslöv. Jag och Jack plaskade runt en halvtimme i det kalla vattnet innan bastun värmde gott. Sedan iväg till Järavallen för fika och sedan en skön promenad i det vackra vädret. Efter det lite inspiration-shopping på Bauhaus (det blev ett munskydd), Bauhaus känns lite som en oseriös affär med personal som inte är världens kunnigaste direkt. Nej tacka vet jag Otto Olsson i Stehag!
Sedan in till Willys för matshopping och sedan hem. Var grymt olaglig sedan när det nya sovrummet sanerades, därav munskyddet...men jag säger inte mer än så...

Sara lagade till en grym söndagsmiddag med en perfekt stekt köttbit och en grönsakslimpa (fanns som recept i nya Buffé, testa den!!) samt mitt himmagjorda kryddsmör. Som avslutning en god espresso och Idol på tv.

Nu, en kopp kaffe!!

Inga kommentarer: