torsdag 29 maj 2008

Sporadiskt skrivande

Har minst sagt fullt upp för tillfället. Betygen ska sättas, böcker ska inventeras och alla jobbsaker ska flyttas till mitt nya arbetslag (bytte lag igår igen, förhoppningsvis för sista gången...). Dessutom är det bygglov, banklån och byggplaner som ska synkroniseras på ett omöjligt sätt.

Klart är att det snart börjas att byggas, att det snart är semester och fotbolls-EM ligger runt knuten!

Idag var det upp i arla morgon för att följa med Jack till tandläkaren. Snart ska jag bege mig till Minito för att byta en födelsedagsskjorta sedan lunch och sedan mer jobb....
Ikväll blir det bollskoj med Fredrik på Billevång och sedan tänkte jag unna mig en kall öl i den sköna försommarvärmen som vi har nu. Ska även försöka komma ihåg att vattna mina planterade grödor så det kan skördas läckerheter framåt sommaren.

14 arbetsdagar till sommarlov!!!!

Inga kommentarer: