fredag 30 maj 2008

Bytt är bytt

Har under två dagar försökt byta en av mina paketer från i lördags. Hade en skjorta som blev bytt mot en piké och en t-shirt. När jag väl kom hem och provade t-shirten så insåg jag att den nog fick bytas, igen!! Nu har jag varit i affären igen och är nu stolt ägare av två (!!) nya pikéer, en svart och en vit. En klassisker som hon i affären sa, antar hon menade pikéen......

Har börjat bli förkyld igen!! Jag tycker att man aldrig blir riktigt sjuk utan går runt lite småsjuk hela tiden. Känns frustrerande, hellre utslagen tre dagar än småsnuvig i två månader!

Fick igår hem min nya digitalbox från Boxer. Det har dragit ut på tiden, beställde den för tre veckor sedan och nu har den dykt upp. I ett brev som medföljde stod det att det varit stort tryck på just 40gb boxarna och att de nu var slut. Men som plåster på såren fick jag istället en med 160 gb och de hoppades att det inte gjorde något........nä det gjorde det inte!!!!
Massor med sköna funktioner som man bara måste älska!!!!

Ikväll måste jag nog ta en whiskey eller två för förkylningen......

Inga kommentarer: