torsdag 17 maj 2007

Ledighetskommittén informerar!

Återigen är det lata dagar i hemmet som gäller.
Pokern i lördags gick fantastiskt, till skillnad från The Ark...650 spänn plus och en sista omgång som går till historien. Med endast "a chip and a chair" lyckades jag ta mig ur knipan och vinna omgången, helt ofattbart!

Annars har veckan varit så där lagom seg med studiedag igår och nu alltså ledighet. Höjdpunkten var MFF:s grymma tre poängare mot ärkerivalen HIF i tisdags, en mycket rättvis seger....Jon-Inge tillbaka på högerkanten var välkommet.

Snart är det födelsedag....önkselistan är för lång för denna blogg!

Veckans visa:
Queen - Don´t stop me now
En go rocklåt med ett härligt driv och ett klassiskt Queen-gitarrsolo, go Brian May!!

Vi hörs!
Fredrik

2 kommentarer:

Malof sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Malof sa...

Jag kan verifiera att det Fredrik säger om Pokern faktiskt stämmer. Satt vid samma bord, en helt otrolig vändning. Det är bara att gratulera. Angående "Coverbandet" The Arks placering i den "stora" melodifestivalen: - Vem bryr sig förrutom David Bowie.

Undrar hur länge MFF:s tur ska hålla i sig. 2ggr i år har Sandqvist räddat sitt mediokra fotbollslag med 3 delar tur och 1 del skicklighet. Mot GAIS hemma och mot det mitt stolta HIF, på den underbart vackra fotbollsarenan Olympia.
HIF i mitt hjärta =D