fredag 25 maj 2007

Freitag!!

Äntligen fredag och ledigheten närmar sig med stormsteg.
Avnjöt 8 (!!) avsnitt av 100 Höjdare igår kväll i den nya TV-soffan. Första säsongen, som enbart innehöll svenska klipp, tycker jag var bäst och hittills är klippet med Bruno Wintzell som sjunger franska nationalsången under premiärmatchen i EM-92. Det spräcket han har på slutet är toppklass!!

En liten sak jag funderade på igår när jag väntade på tåget hem. Såg en kvinna stå och röka på stationen samtidigt som hon drack Coca Cola Light. Om man nu ändå röker varför väljer man då light-läsk, är man rädd för att sockret ska döda en och inte rökningen....??? Mycket märkligt tycker jag!

Blev påmind i morse av min svägerska när tatueringen skulle bokas in, de kommer inte att ge sig alltså!!

För er som undrar så tänker jag inte kommentera CL-finalen.......men tråkigt var det!

I helgen blir det marknad i Eslöv, enbart för att sönerna ska få åka karusell. Jag är inget större fan av marknader och speciellt inte de i Eslöv. De människorna som är där undrar man ju var de håller hus alla andra dagar om året.....

Spanska ligan i helgen blir återigen en pärs, hoppas på Messi och hans Barca.

Keep on rockin´in the free world!!

Höll på att glömma....Veckans visa:
Nailed to pain med svenska rockarna Mustasch.
Tuffa pojkar, gött riff och stenhård text. Blir det bättre än så?!?!

1 kommentar:

Malof sa...

När blir det dags för en ny taturering då??? Än har vi inte fått något svar, vi väntar med spänning! Någon kanske kan följa med och fotografera den stora stunden...

Angående Mustasch, du kan ju ladda mp3-spelaren med mer än Metallica inför Stockholmsturen =)