onsdag 8 oktober 2008

Stenhuggaren

Igår var det kalas i Röstånga. Barnens kusin Ludde fyllde hela handen och så det var fullt hus. Som sig bör bjöds det på god mat (oxfilé, potatistärningar samt sallad) och tårta. Tyvärr missade jag choklad/banantårtan eftersom jag tog en alldeles för stor bit av prinsesstårtan som i och för sig var god men den andra är ju en riktig favvis.

Har under några dagar grämt mig över att inte fått tag i biljett till Volbeats konsert på KB den 9/12. Men igår såg jag att i mars kommer de till Olympen så nu måste jag skaffa biljetter dit istället! Köpte dessutom nya Sweden Rock magazine igår som passande nog hade stort reportage om de hyllade danskarna.

Snart möte på Stadshuset om vilka som ska flytta från det brandhärjade skolområdet, misstänker att det blir vi på högstadiet...

Stenhuggaren då??
Har precis börjat lyssan på Camilla Läckbergs roman och den har börjat lovande trots att Sara har sågat den!

Inga kommentarer: