söndag 29 juni 2008

Vad ska man göra nu då??

Gårdagen visade sig på sin trevliga sida. Linda & Patrik var på besök och det blev en mycket trevlig kväll med god mat (Caprese, grillad rostbiff samt hallondessert), god dryck (GT, Drosdy Hof samt JD&Cola) och många skratt!

Idag smäller det, EM-final!! Jag, som ofta stått med dumstruten för att jag håller på Spanien, håller alla tummar för spanjorerna. De har spelat stundtals briljant fotboll och är värda en seger. Att jag dessutom skulle bli lite rikare på kuppen då jag har dem som EM-vinnare har inget med saken att göra.....
Dock är den stora frågan vad man ska göra nu när det är slut? Blir väl det vanliga, klippa gräs och glo på American Idol....Ser dock ut som om värmen är på väg så det kanske blir ljumna sommarkvällar med grillat och baddagar vid stranden!!!

Idag tänkte jag lyssna på Uggla, snart dags att se honom på Sommarrocken i Svedala, kan bli hur kul som helst!!

1 kommentar:

Malof sa...

American Idol känns mest som slöseri med tid...
Klipp gräset då istället =)