onsdag 2 januari 2008

Nytt år, nya förhoppningar!!

Krönikan då??? Det är ju bara att kolla in historiken, pallar inte göra något större jag har ju lov.....

Nyårsafton var en riktig höjdarkväll. God mat, god dryck och smällare kan det bli bättre?!?!
Ramlade i säng vid fyra-snåret och var seeeeg igår vill jag lova.
Idag har jag spenderat 40 minuter på banken för att sätta in pengar till frun, roligare har man ju haft....

Snön har nu också kommit till Skåne i form av rejäl blöt snö så jag håller mig inne och njuter av ledigheten en liten stund till. Har precis plöjt igenom årets jultidning "Uti vår hage". Fantastiskt roligt, en favoritserie. Fick ett album "Rocky" i julklapp och denna håller nästan lika hög standard, alltid något att trösta sig med när näsan rinner.

Fotboll ikväll igen när Pool möter Wigan. Jag tippar 5-0 till de röda och hoppas att så sker....hoppas Sara orkar hålla ut de 90 minuterna. Det har varit mycket boll på TV den senaste tiden......

Veckans försenade visa:
Hoola Bandoola Band - Huddinge Huddinge. Vet faktiskt inte varför men den är riktigt bra. Från albumet Fri information 1975. Lyssna och njut!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så gott som allt med Hoola är bra!